leven wij nog?

stefaan

leven wij nog?

Postby stefaan » 01/07/2020 14:19

na maanden stilte en no gaming , is het niet tijd dat we voorzichtig de boel terug opstarten?

stefaan

Re: leven wij nog?

Postby stefaan » 03/07/2020 00:01

zelfs geen stuiptrekkingske?

sanguinius

Postby sanguinius » 03/07/2020 21:23

Hey Stefaan,

Dat lijkt me een goed idee, ik dacht dat er op facebook al een paar zaken terug opstarten zoals warhammer underworlds en painting. Zeker met die nieuwe 40K box in het vooruitzicht moet ik mijn necrons/blood angels eens terug onder het stof vandaan halen.

grz

Johan

stefaan

Postby stefaan » 04/07/2020 16:32

hey Johan :)
Alles goed aan jouw kant ?
Idem hier wat betreft the red boys en cyborg-types :)

Met de nieuwe GHB in de zeer nabije toekomst is ook AOS terug op te starten :)

Vidar

Postby Vidar » 07/07/2020 11:59

Gezien de nieuwe editie 40k op't eind van de maand arriveert, beginnen we als GLL een Tale of Gamers om meteen een geverfd leger te hebben tegen dat de nieuwe editie gezet is.
Image

Always wanted to try Warhammer 40K? Do you love the smell of painted figures in the morning? Hesitate no longer and sign up for “Tale of Gamers @ Demo-Spel!”.

De Gamingslords Leuven organiseren naar aanleiding van de nieuwe 9th Edition in Warhammer 40K een “Tale of Gamers” event. Dit is de ideale start als beginnend speler en/of beginnend painter. Wat houdt dit nu concreet in? Simpel, 500punten van je nieuw leger of ongeschilderd leger die tegen een bepaalde deadline volledig gepaint moet zijn! De nadruk ligt op fun, casual en narrative setting. Er zijn geen regels wat je eerst moet painten. De insteek is dat we op het einde van de rit een volledig 1500punten leger gepaint hebben. We koppelen ook de wekelijkse ‘No Grey Thursday’ painting sessie aan dit event zodat we samen onze legers kunnen painten, ideaal ook om vragen te stellen is het nu over het event of over painting! Heb je interesse? Schrijf je zeker in!

REGELSET TALE OF GAMERS

Opzet: 1500pts volledig gepaint aan het einde van het event!
- Het event zal gespreid zijn over 3 maanden, dit wil zeggen dat elke maand 500 punten geschilderd moet zijn. Aangezien dat de Gamingslords Leuven en Demo-spel dit organiseren vragen we natuurlijk om nieuwe units, paints en dergelijke te kopen in Demo-spel. Indien je je leger hebt gekocht in het verleden is dit ook prima. Maar keep in mind, support your Local Game Store!
- Eens je besloten hebt welke 500pts je zal gebruiken laat je best even weten aan een van de organisatoren met name Kris Cuyt of Kevin Peeters wat je zal painten! Dit kan via een PM via Facebook.
- Er staan geen restricties op wat je moet painten, zolang het 500 punten zijn is het goed. Wil je 3 badass commanders painten? Geen probleem! All about fun!
- Het is de bedoeling van dit event om onze ‘Pile of Shame’ te verminderen, dus probeer hier ook eerlijk over te zijn door unpaintend models te schilderen of gebruiken in de ‘Tale of Gamers’
- We zullen ook een soort van ‘Blog’ bijhouden waar we telkens updates posten over de painting en eventuele battles. Je foto’s van je ‘grey’ army en painted figures kan je sturen naar het volgende mail adres: kris.cuyt@gmail.com
- Wekelijks zullen we op donderdag het “No Grey Thursday” event gebruiken om samen te komen en samen te painten. Je kan hier gerust allerlei vragen stellen over het event, painten of een babbeltje slaan waarom jou leger the best ever is ;)
- Voor die net een tikkeltje meer willen kan er steeds een battle georganiseerd worden om je leger te testen! Indien gewenst kan je nog aanpassingen doen aan je eerste 500pts, 1000pts of 1500pts. Laat het even weten wat je dan in de plaats zal painten. But remember, it’s all about the narrative and fun! Ik weet dat mijn Necron Overlord Arhn’old (who will be back!) er hetzelfde over denkt!
- We verwachten een goede spirit, communicatie en vooral doorzettingsvermogen!

One painter for all and all painters for one!

Vidar

Postby Vidar » 07/07/2020 12:01

Voor GHB is nog niet veel geregeld, gezien dat gaat samen vallen, maar ge weet hoe die dingen gaan, bergske af en dan weer bergske op. :P

stefaan

Postby stefaan » 12/07/2020 20:26

Heb echt de indruk dat het uitgestorven is. NUL verdere reacties hier, jammer.
Soit.

Vidar

Postby Vidar » 12/07/2020 22:32

Heb echt de indruk dat het uitgestorven is. NUL verdere reacties hier, jammer.
Soit.
Tijd voor FB, Stefaan :o

stefaan

Postby stefaan » 13/07/2020 03:01

nee, niks FB
een ceo die zei, in het begin van z'n firma, dat persoongegevens beveiligen niet z'n doel was, noch z'n zorg, daar wil ik niks van weten. We hebben hier een forum. Gebruik het.

Vidar

Postby Vidar » 13/07/2020 12:54

Nog ene keer een poging :
1.als iedereen op 2 na via fb en messenger communiceert, en niemand gebruikt nog fora, kunnen we ni tegen tientallen nieuwe hobbyisten foeet zeggen, en daar boel op kuisen voor een ondertussen dood medium.
2. Ik verdedig fb zijn data verzamelen niet, het is idd zo, maar tegenwoordig is alles op internet van zulks, tenzij ge weet wat ge doet met data encrypted, en meesten trekken zich daar niets van aan, want als ze zien online dat ik in al die coole warhammer groepen zit, denk ik niet dat ik de overwinning van WO III in de handen van China duw