LOTR SBG

koenth

LOTR SBG

Postby koenth » 22/10/2019 14:05

Gegroet, de naam is Koen, ik vroeg me af of er nog iemand is waarmee ik middle earth strategy battle game kan doen.
Ik ken de (oude) regels, maar heb de laatste jaren niet meer gespeeld. Heb genoeg legers en ben weer begonnen met schilderen en wil graag mijn modellen de kans weer geven op het strijdtoneel te verschijnen!

Minisnatcher

Re: LOTR SBG

Postby Minisnatcher » 25/10/2019 09:04

er is een groepje van een 4-tal man dat lotrsbg bij on speelt. ik zal ze vragen je hiet te contacteren wamt ze spreken vooral op fb af ;)
Warhammer Age of Sigmar: Aelfs / Skaven /Blades of Khorne /Tzeentch Daemons/ Slaves to darkness/ GA Chaos
Warhammer 40,000: World Eaters
Shadow War: Chaos Space Marines
Bushido: Temple of Ro-Kan & Cult of Yurei

sammysnijbonen

Postby sammysnijbonen » 25/10/2019 13:16

Dag Koen,

Ik speelde vroeger ook Lord of the Rings (de blauwe hardcover rulebook) en sinds de nieuwste versie van de regels die een goed jaar geleden uitgekomen is, spelen wij ook met een paar sporadisch in Demo-Spel.

We hebben een WhatsApp-groepje, waarmee we afspreken om te spelen. Als je me op Facebook zoekt (Benjamin Symons) en een pb stuurt met je telefoonnummer zal ik je in dat WhatsApp-groepje toevoegen en gaat de bal zo aan het rollen.

We kunnen altijd ook eens afspreken (op een clubdag van GLL) om je up to speed te brengen met de nieuwe regels.

Groeten

Benjamin

koenth

Postby koenth » 26/10/2019 23:10

Bedankt Minisnatcher!
Hey Benjamin, leuk je bericht te ontvangen, ik zal contact met je opnemen.
Vriendelijke groet,
Koen