Clubdag campaign Voorjaar 2020

Minisnatcher

Clubdag campaign Voorjaar 2020

Postby Minisnatcher » 09/02/2020 23:06

Hier zijn de facties voor de campaign en de lijsten die jullie gerold hebben.
Wapen options , regiments of reknown ed zijn allemaal nog te kiezen.
Complete afgedrukte lijst (op papier) meebrengen op de eerste campaign day 1 maart!

(campaign rules https://drive.google.com/open?id=1myexf ... JG4JDOFqkS

De namen tussen haakjes zijn mensen waar ik nog geen 100% bevestiging van gekregen heb dat ze meedoen.

https://drive.google.com/open?id=14wpTb ... TjIAVUECFH

Facties:
1: Gust Lumbeeck 40k, Dieter Verhoeven 40k , (Tom Menten 40k), Bart Verhoeven AOS, Stefaan Meeus AOS
2: Kevin Peeters 40k, Fons Op De Beeck 40k, Bart Vermeulen40k , Kris Cuyt AOS, Gerd Boons AOS
3:, Jan Buelens 40k, Victorien Marquet 40k, Steven Moens 40k , Bart Massoels AOS, Jan Boy AOS
4: Kris Op De Beeck 40k , Kevin Soen 40k, Timo Costermans 40k, Jens Lachi AOS, Stan Pardon AOS, (Koen Detiege AOS)Hier zijn de facties voor de campaign en de lijsten die jullie gerold hebben.
Wapen options , regiments of reknown ed zijn allemaal nog te kiezen.
Complete afgedrukte lijst (op papier) meebrengen op de eerste campaign day 1 maart!

@wim: Ik heb u er nog niet tussen gezet omdat ik niet zeker was met welk leger je ging meedoen.. ik dacht dat je nog aan het twijfelen was... do ben ik @ demo-spel als ge dan tijd mocht hebben om uw leger te rollen. anders doen we het via mail. maar dan gaan daar wssl wel een paar dagen over gaan eer we rond zijn...
Warhammer Age of Sigmar: Aelfs / Skaven /Blades of Khorne /Tzeentch Daemons/ Slaves to darkness/ GA Chaos
Warhammer 40,000: World Eaters
Shadow War: Chaos Space Marines
Bushido: Temple of Ro-Kan & Cult of Yurei

Xeno

Re: Clubdag campaign Voorjaar 2020

Postby Xeno » 10/02/2020 12:18

@Jan: ik heb vandaag gemerkt dat de lijst die we gisteren gerold hebben 32 Power Level heeft, omdat de Power Levels na 't uitbrengen van de Codex aangepast werden door GW. Is 't dan oké als ik er 1 unit weer uit haal? En zo ja, mag ik kiezen welke? Ik zou dan voorstellen om er de Storm Guardians weer af te halen, die zijn 3 PL waard, dan komt de lijst uit op 29 PL.
Warhammer 40,000: Saim-Hann Aeldari
Drukhari Wych Cult

Minisnatcher

Postby Minisnatcher » 10/02/2020 21:48

@Jan: ik heb vandaag gemerkt dat de lijst die we gisteren gerold hebben 32 Power Level heeft, omdat de Power Levels na 't uitbrengen van de Codex aangepast werden door GW. Is 't dan oké als ik er 1 unit weer uit haal? En zo ja, mag ik kiezen welke? Ik zou dan voorstellen om er de Storm Guardians weer af te halen, die zijn 3 PL waard, dan komt de lijst uit op 29 PL.
s goed. denk dat dat de properste oplossing is.
Warhammer Age of Sigmar: Aelfs / Skaven /Blades of Khorne /Tzeentch Daemons/ Slaves to darkness/ GA Chaos

Xeno

Postby Xeno » 10/02/2020 22:08

s goed. denk dat dat de properste oplossing is.
Thx! :D
Warhammer 40,000: Saim-Hann Aeldari
Drukhari Wych Cult

WimC

Postby WimC » 14/02/2020 00:56

Ik zie net dat ik in mijn legertje geen HQ-unit heb. Wel een elite-unit die character is en warlord mag zijn. Ok? Of toch probleem?
Ik weet niet goed hoe ik het kan oplossen. Champion vervangen door talonmaster en tactical Squad laten vallen (waardoor ik 2PL laat vallen)?
40k Dark Angels, Chaos Space Marines (en neen, dat is NIET hetzelfde! ;) ) en Necrons
En daarnaast: D&D roleplay, Warhammer Ancient Battles (intussen lang geleden) en boardgames allerhande.

Minisnatcher

Postby Minisnatcher » 14/02/2020 23:33

Ik zie net dat ik in mijn legertje geen HQ-unit heb. Wel een elite-unit die character is en warlord mag zijn. Ok? Of toch probleem?
Ik weet niet goed hoe ik het kan oplossen. Champion vervangen door talonmaster en tactical Squad laten vallen (waardoor ik 2PL laat vallen)?
is goed gelijk het is. ik denk niet dat ge het onderste uit de kan aan het putten zijt en dat het allemaal in de geest vd campaign is.

Minisnatcher

Postby Minisnatcher » 14/02/2020 23:33

Minisnatcher

Postby Minisnatcher » 27/02/2020 13:59

Image

de kaart :) en denken jullie maar gerust eens na over factie namen zodat jullie niet factie 1-4 moeten noemen :)

WimC

Postby WimC » 29/02/2020 19:54

Typfoutje in mijn lijst: “hellblade” klinkt super maar het zijn “slechts” hellblasters...
40k Dark Angels, Chaos Space Marines (en neen, dat is NIET hetzelfde! ;) ) en Necrons
En daarnaast: D&D roleplay, Warhammer Ancient Battles (intussen lang geleden) en boardgames allerhande.

Minisnatcher

Postby Minisnatcher » 02/03/2020 11:40

De kaart op het einde van de eerste speldag. Er is veel heen en weer geschoten maar nog niks is echt beslist. Destruction en de lizard sisters(?) hebben beide dominantie in 2 zones. Alles is nog voor alle facties mogelijk!

Image

Individuele progressie pts:
40k:
Timo: 15pl
Fons: 14pl
Vic: 15 pl
Soen: 15 pl
Gust : 12 pl
Kris O: 15 pl
Steven: 6 pl
wim: 4 pl

AOS:
Erwin : 2 FP
Bart Verhoeven: 2 FP
Gerd : 1 FP
Stefaan: 4 FP
Jan: 4 FP
Kris C : 2 FP
Koen : 3 FP
Jens : 3 FP

Ik contacteer iedereen (liefst via chat) de komende dagen om die progressie in te vullen.
Zodat jullie er al over na kunnen denken:
Je kan VOOR je rolt beslissen om pts te steken in upgrades (dedicated transport) of een unit te vergroten. Met de restricties die er waren (max 1 x dezelfde unit vergroten, regiment of reknown(aos) kan niet vergroten). Voor de rest mag je rollen.

Voor aos: De uitbreiding van je leger mag max 500 pts bedragen ongeacht het aantal FP dat je won.